Indlæser
Temamøde om den kommende udbuds- og indkøbspolitik
Dato og tid
Onsdag d. 13. marts 2019 kl. 15:00 til 16:30
Tilmeldingsfrist
Fredag d. 8. marts 2019 kl. 12:00
Sted
Ringsted Kommune - Amtstue Allé,
Amtstue Allé 71, kantinen,
4100 Ringsted
Ringsted Kommune - Amtstue Allé
Amtstue Allé 71, kantinen
4100 Ringsted
Temamøde om den kommende udbuds- og indkøbspolitik
Arrangementsbeskrivelse
Den 19. marts er der temamøde for det lokale erhvervsliv, hvor der vil være mulighed for at komme med input og gode ideer til den kommende udbuds- og indkøbspolitik i Ringsted Kommune.Dagsorden
Kl. 15.00 – 15.05 - Velkomst v/Borgmester Henrik Hvidesten
Kl. 15.05 – 15.20 - Administrationen ”sætter rammerne” for arbejdet med den kommende udbuds- og indkøbspolitik
Kl. 15.20 – 15.40 - Dialog om bygge- og anlægsområdet
Kl. 15.40 – 16.00 - Dialog om Corporate Social Responsibility
Kl. 16.00 – 16.20 - Dialog om små og mellemstore virksomheder og det lokale erhverv
Kl. 16.20 – 16.30 - Opsamling og afrunding
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >