Indlæser
Temamøde - Input til den kommende udbuds- og indkøbspolitik
Dato og tid
Torsdag d. 11. april 2019 kl. 16:15 til 17:45
Tilmeldingsfrist
Torsdag d. 4. april 2019 kl. 12:00
Sted
Ringsted Kommune - Amtstue Allé,
Amtstue Allé 71, kantinen,
4100 Ringsted
Ringsted Kommune - Amtstue Allé
Amtstue Allé 71, kantinen
4100 Ringsted
Temamøde - Input til den kommende udbuds- og indkøbspolitik
Arrangementsbeskrivelse
Den 11. april er der temamøde for erhvervslivet, hvor der vil være mulighed for at komme med input og gode idéer til den kommende udbuds- og indkøbspolitik i Ringsted Kommune.Arrangementet er gratis, men grundet forplejning (kaffe, te, sandwich og sodavand) er tilmelding nødvendig.
Dagsorden
Kl. 16.15 – 16.20 - Velkomst v/Borgmester Henrik Hvidesten
Kl. 16.20 – 16.35 - Administrationen ”sætter rammerne” for arbejdet med den kommende udbuds- og indkøbspolitik
Kl. 16.35 – 16.55 - Dialog om bygge- og anlægsområdet
Kl. 16.55 – 17.15 - Dialog om Corporate Social Responsibility
Kl. 17.15 – 17.35 - Dialog om små og mellemstore virksomheder og det lokale erhverv
Kl. 17.35 – 17.45 - Opsamling og afrunding
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >